Lördag/Söndag

Igår var det party hos actionmuttan, cilla för er som inte känner till hennes riktiga namn. Kvällen började bra med mkt trevligt folk. Skönt o träffa lite annat folk. Även fast dom flesta va bekanta, eftersom vi alla har gått i den underbara skolan blombacka. Haha!
Kvällen bestod av sing star, o massa peddoattacker från cilla. Men du vet att dom uppskattas :D haha!
Kvällen slutade väl engligt mej inte lika bra, men jag hade kul i vardagsrummet o tittade på när åsa o annie sjöng ALLA låtar på sing star skivorna. Haha! Mkt underhållande. Efter ett tag hörde man cilla leta efter en johannes, jag dårå, o så joinade hon mej o soffan o sen så vare typ dags o dra hem. Eller när dom flesta hade dragit stod jag o cillen ute o prata lite. Haha, cillas framsida hade blivit helt söndertrashad. Hmm, av vem kan man undra. Ojoj! Aja, jag sa farväl till folket som va kvar, o sen ringde jag upp min kära vän elina o plågade henne me ännu ett fyllesamtal. Men hon snackade me mej hela tiden under min lilla promenad hem. Tack mihi!
Väl hemma, va jag hungrig som ett mongo. Mattintaget under dagen hade bestått av två mandariner o sen en gurksnopp som cilla tvinga i mej haha. Men fettade i mej 2 pan pizzor o sen la jag mej i soffan o kollade på nåt program. Sen måste jag ha lagt mej i sängen, för de va där jag vaknade. Haha! Men kvällen blev lyckad iaf :).
Kmr sakna cillen på burren sen :(. Ingen quazikopiatant, o ingen expert. Bara en you know who! Suck..

Min söndag har varit sjukt seg. Vaknade två, o drack upp typ en halv liter julmust på 2 sekunder. Äckligt törstig! Sen så har det varit soffan som har gällt hela dagen. Har inte haft ork till nåt annat! Känner mej sjukt sliten. Känns som jag börjar bli sjuk lr nåt. Ont i huvet o e typ helt öm i hela kroppen. Men lyckades iaf läsa ut min bok idag. Men orkade inte skriva nånting om den. Det ska vara klart till på torsdag, varför tar jag mej inte bara i kragen o gör den? Jo för att jag e cp. Har haft hela fucking lovet på mej o försökt minska min feta hög med läxor. Men har gjort absolut ingeting. O denna vecka kmr jag typ inte ha en minut över till det heller. Efter skolan blir det jobb hela dagen typ. Kmr vara död efter den här veckan! Men, vad gör man inte för några extra ören...
Nu sitter jag o väntar på att mina söndagsprogram ska börja. Först miami ink kl 19, sen ensam mamma söker kl 20 :).
Imorn e det skola, känns sjukt äckligt jävla jobbigt!
Men hoppas ni haft ett superbra lov o en härlig helg allesammans.

Adios!

Jag blir så irriterad. Fan låt mej må hur jag vill! Alla kan väl fan må dåligt nångång.

Kommentarer
Postat av: E.

jååånas du får alltid ringa mej när du villeeeeeeeeeee sörrö:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback