KALLT!

Usch vilken seg skoldag. Va trött som en gnu imorse när jag vaknade! Men de va bara o pallra sej upp. Skolan rulla väl på som vanligt. Vi fick våra "bf-amassadör" tröjor :D. Och biobiljett för i torsdags. Har fyra biobiljetter nu! Bio nån?
Iaf, på sista lektionen, förskola, så hade jag, cilla o nina de kul med vindruvor. Shit, vi kan göra allt kul haha! Sen fortsatte det roliga på tåget hem. Jag lovar, jag kissade på mej nästan!
När jag kom hem va mamma precis påväg till cooopisch för o handla. Så jag hängde på! Traska runt där, hungrig som en apa. Hade lust o bara lägga mej bland maten o dö. Sen kom vi hem, o då hade jocke hämtat kylen och frysen från expert precis :). Så nu har vi typ allt till köket. Vi har tillochmed börjat lite smått. Men de tar sin tid:P!
Sen jag kom hem har jag bara suttit här. Skrev klart svamp grejan vi har till imorn. Så intressant..
NOT!
Sitter o pratar om tatueringar me brilly på msn. Fan, blev fett sugen nu! Vill göraaa.. Men elina e fegis o vill inte. Blir besviken på dej :(.
Idag e det två bra program.. Först e det dokumentären "victorias hjärta" kl 21. Handlar om en liten flicka som väntar på organtransplantation. Så söt tjej :)! Sen efter det äre ju PRISON BREAK. Asså jag dör av bara reklamen, fatta då vad man kmr göra av programmet. Shit pommes.. Jaja! Ska väl kolla igenom min redovisning tills imorn. Usch, kmr dö!


Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: E.

jånas ja är lite rädder, haha men de kommer de kommer har inte riktigt dom pengarna just nu, men vi ska ju göra de i turkiet i sommar;););)hih

Postat av: Tessan

haha, jag vet inte heller vad det var för nån :S helt sjukt..

2007-11-27 @ 11:03:33
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback