Jag hjärta onsdagskvällar

Ååh, har typ precis kollat klart på alla braiga onsdags program. Först Grey's Anatomy, sen Fråga Olle o sist men absolut inte minst, Myggan :D. Så jävla klockrent program haha! Satt o typ asgarva för mej själv. O grey's o fråga olle va oxå bra, som alltid :).

Nu sitter jag här o funderar på om jag ska göra recesion på dampfilmen vi såg på psykologin o fredags. Hade ingen aning om att vi skulle göra det, men tydligen visste alla andra. Var va jag när quazi sa detta? Hmm, jaja.. De kan ju inte vara så svårt. Men nu ska jag fortsätta kolla på scrubs. Denna kväll blir bara bättre o bättre haha :D.

Adjöken!

Cilla mitt mongobarn! Ha det så mysigt i gbg. Hälsa partilles bästa duvet vad från mej haha. Inte för många skänhets uttryck nu helller. Ska försöka klara mej utan dej i skolan, har ju du vet den där som alltid brukar följa efter oss ;D haha! Tare lungan :D! Puss i skitan♥

Kommentarer
Postat av: Cilla

Tack så mkt, asså de har varit mer än bra de har varit underbart bäst! lasse kroner o gbg i mitt hjärta! Asså bodde ju i Partille o träffa riktiga partillebor så jag har en del o berätta;)Även myggan var ju där...så du kan ju tänka dig;)...Hoppas du haft de bra me hon som brukar hänga me oss;)vi ses snart!! Puss i skitan!!

2007-11-24 @ 19:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback