Jag fattar ingeting!

För det första. Jag blir så sjukt irriterad! Vem fan ere som håller på o kommentera anonymt? Så jävla fegt. Säg det till mej istället om du har nåt o säga. Och förresten vad fan ere jag har gjort? Jag klarar inte av sånna människor som bara går o ger en blickar som om man vore dum i huvet.. Säg nåt istället om du har nåt problem med mej!

Men skit i det nu.. Idag var det ju skola som vanligt! Började med redovisning. Som jag o min grupp inte gjorde pga vi inte va klara. Men de blir nästa onsdag. Sen vare lurre. Firre o potato! Mucho gott.. Sen efter lurren vare fritidens betydelse som gällde. Skrev lite om våran fritidsanläggning som vi ska "starta". Den lektionen gick rätt snabbt.. Sen vare matte! JIPPIE.. Men faktist så fattade jag lite av kordinatsystem, grafer, värdetabeller o allt va de hette. Ett G hoppas jag på!
Sen vare hemmåt som gäällde. Men på tåget så ringe elina o sa att vi hade fått pengarna från jobbet. Så då blev de en tripp på stan me henne istället för att åka hem! Vi åt på nancy's o traska runt o kollade lite. Köpte nytt smink, svarta strumpbyxor och en bh höhö. När elina åkte hem, mötte jag syster äälin, o syster fiiiiia! O lille alfons va me såklart:D. Gick runt lite me dom o så. Sen träffade jag juulia o hon joinade oss. Sen åkte jag o julia heeeem. När jag kom hem skulle jag prova strumpbyxorna och en klänning tillsammans. O sen skulle jag prova mina gamla svarta pumps till oxå. Sen så märker jag att skorna va asstora. Asså typ 3 cm förstora. Så först tänkte jag att jag hade töjt ut dom asmkt. För de va typ en månad sen jag använde dom. Så inte visste jag. Men sen så tänkte jag att jag inte kunnat töja ut dom så mkt. Så kollade jag under o såg att de va storlek 41 :O haha. O jag har 37-38. Jag vettefan hur jag har fått dom skorna. Måste vart på nån fest för ett tag sen. Måste typ tagit fel skor. För jag var inte i så bra tillstånd på vägen hem. Så jag hade ju ingen koll.. Men aja! Ska ändå köpa nya innan nyår så de e chill :). Men tyckte bara de va lite komiskt haha. Tkr synd om den som fick mina skor haha. Tre storlekar för små:D. Haha!
Nu har jag suttit här en timme sen jag kom hem. O inte har jag pluggat nånting. Jag ska ha gjort historie sammanfattiningen, psykologifrågorna, pluggat lite matte, valt fördjupnings uppg. och bestämt frågeställningar o grejer. O allt tills imorn! O jag har inte gjort nånting. Duktigt gjort! Men men.. Imorn har vi sovmorgon till nio :). Vi ska ha fille igen på historian. Men nu ska jag typ göra nåt av det jag skrev innan. Om 20 min ere grey's anatomy :D! Kmr inte få mkt gjort.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback