Hotel Rwanda

Usch, inatt kollade jag på hotel rwanda. Shit vad jag grät! Hemsk film. Men samtidigt jätte bra. Den e ju rätt gammal, lr från 2004, men har aldrig sett den. Den var jätte bra!

image163


Idag vaknade jag runt tre. Sen har jag typ varit som en jävla zombie hela dagen. Vaknat, sovit, vaknat, sovit, vaknat, sovit. Så sjukt tråkigt!
Så nu satte jag på datan för ett försök till o vara lite social. O då tänkte jag att jag kunde skriva ett litet trevligt blogg inlägg oxå :).
Men nu ska jag typ äta nåt, e hungrig som en gris. Imorn blir det jobb igen. Och jag måste plugga, har ju fan prov på måndag. Fuck!

Hejsvejs.




Kommentarer
Postat av: Maria

Oohh den har jag också sett ! Den är så jävla hemsk !!
När han lurar dom att åka en "bättre" väg och sen e de massa lik =( usch !!

Postat av: E.

ja har ossså säääätt den:D:D

2007-11-10 @ 21:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback