Gymnasiemässan

Japp, som sagt! Idag var det ingen skola för min del. Inte för nina o cillas del heller. Istället åkte vi, även idag till älvjsö o stod i våran snygga monter o lockade människor till igelstavikens gymnasium.
Idag gjorde jag inga pinsamheter iaf. Lr jo, jag o cilla skämde ut oss, men de e ju inte särskilt ovanligt.
Men de va en kulig dag. Älskar o göra sånt där :). Idag va det många fler som frågade om BF. Igår frågade typ alla om idrottslinjerna. O då stod man där som ett frågetecken o visste ingeting. Men när dom frågar om BF så kan man snacka lite mer lixom :P.
Vi skulle stått från 9-11, men istället stod vi från 9-13 typ. Haha! Vadå övertid. Cilla o nina ska stå imorn oxå. Men jag kände att jag inte hade nån lurre o offra min sovmorgon haha. Sova går före!
Men jag va väl hemma runt två. Käka panpizza o tog en tuppis i soffan. Skönt! Sov typ 4 timmar inatt. Så jag va ju trött som en apa!
Vaknade klockan sex igen :). Kolla runt lite på datan. Men efter ett tag började den dampa, så ist för att jag ska få cpryck o kasta den i väggen, så stängde jag av den. Höhö!
Min fredagkväll har väl varit rätt seg. Händer aldrig nåt nu förtiden! Va e det här?
Men nu ska jag kolla film, i min ensamhet.. Ovanligt!

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback