:)

Idag har jag varit extremt trött. Kände mej allmänt depp oxå! Men de gick över ju längre dagen gick. Kan ju bero på den otroligt tråkiga historie lektionen och att de känns som vi har fett mkt o göra där. Meeen e man så puckad så man väljer historia som tillval så får man skylla sej själv.
På Quazies lektion fick jag lite damp. Hon e så mesig. Hon rättar sej efter vad alla säger istället för att styra lektionen! Idag lät hon alla gå ut o jobba bara för att nån sa de. Istället för att ha en lektion som hon hade planerat. De påverkar ju dom som verkligen vill ha lektion. Psykologi e faktist intressant! Tycker jag iaf.
Efter psykologin vare klassråd. Shit vad jag dampade! Vi hade värsta diskussionen om att vissa lärare favoriserar elever. Men de de så jävla konstigt då, när vissa elever e så sjukt dryga o allmänt elaka mot lärare. Om jag va lärare inte fan skulle jag va trevlig tillbaks då. Fick fett mkt damp! Kunde inte hålla käften. Aja, cpklass!
Sista lektionen som va utliv, så hade vi redovisning. Vi redovisade i små grupper. Det vart en lite väl liten grupp tyckte jag:P. Det var lixom jag, malin o tessan, plus gunnis da! Verkligen inte pinsamt. Ångrade lite att jag inte redovisade för hela klassen. Måste fan lära mej nångång! Va e de som e så farligt egentligen?
När redovisningen va över, trodde jag att jag skulle få åka hem. Men då hade cilla o nina fortfarande inte blivit klara med vårat grupparbete i friluftsliv. Så de va bara o stanna kvar o göra klart! De va typ bra en kvart iof :P. Sen tog jag o nina tåget hem. Hann precis me kvart i! Va hemma kl kvart över fyra.
Sen fick vi lite besök av fia,mattias o aaaaaffons:D. Asså äta den ungen ja tack! När dom hade åkt käka vi mat o nu sitter jag här. Ska hoppa in i duschen nu o sen ere ugly betty och desperate housewives som gäller :).

Ciao amigoos!


Kommentarer
Postat av: Tessan

haha, jag har ingen aning, men det är väl känslan att stå där framme bara.. tycker det är jätte obehagligt.

Postat av: Anonym

Om du har så jävla mycket damp, gå o sök för dina problem istället!

2007-11-28 @ 19:00:58
Postat av: Johanna

Haha, moget o va anonym! Så jäva fegt. Säg de face to face istället.

2007-11-28 @ 20:17:30
URL: http://johannaschwerin.blogg.se
Postat av: anonym

haha, lol johanna, väx upp . säga face to face ? jamenvisst , då kan ju du komma å göra de till oss också och säga vad fan du nu tycker . . . . jag tycker inte om dig och du tycker inte om mig , so what ?!

2007-11-28 @ 21:16:52
Postat av: Johanna

Haha, allvarligt! Vem fan ere som ska växa upp? Lol lixom? Men jag har ju inget o säga dej. Det verkar vara du som har något problem med mej? Får jag bara fråga vad de e jag har gjort dej/er som ni stör er så mkt på? För själv har jag ingen aning.

2007-11-28 @ 23:42:19
URL: http://johannaschwerin.blogg.se
Postat av: anonym

ja ja vet nog att du och ditt "gäng" brukar sitta och snacka skit om oss, så trög är jag faktist inte att jag inte förstår det. Aa jag har mycket problem med dig, och om du inte vet själv vad du har gjort gå och sök hjälp !!

2007-12-02 @ 20:36:50
Postat av: johanna

Men vad du har hakat upp dej på att jag ska söka hjälp. Sköt dej själv o skit i andra. Är det inte så man brukar säga?
Men ska jag vara helt allvarlig så vet jag verkligen inte varför ni stör er på oss. Vet inte vad det är vi har gjort er!?

2007-12-05 @ 23:48:06
URL: http://johannaschwerin,blogg.se
Postat av: anonym

du andas,det e de som e felet

2007-12-09 @ 12:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback