dödostpunktse

Jag e så sjukt trött just nu så jag tror jag ramlar ihop snart. Så varför sitter jag framför datan istället för att ligga i min stora varma säng? De kan jag faktist inte svara på.

Min tisdag har sett ut såhär: Dagen började med historia, fick tillbaka våra essä-skrivningar. Fick vg, trodde jag aldrig. Hoppas fan på ett vg i slutbetyg! Bara o kämpa på. Efter historian, som vi fick sluta typ en timme tidigare från, så gick vi o käka mat. Sen snackade vi me päjvi om när vi ska stå o representera igelstaviken på älvsjömässan. Haha! Kmr ju äga alla där.. Sen vare dags för quaziiiiiiiiie. Alltid lika sjuka lektioner! Haha.. Värsta peddo hon e. Maria säger ett slangord "pjuck". Quazi sägeer "JUCK?".. "Haha jaaa de vet jag ju vad de e HEHEHEHEHEHAHAHA"! Cpdampryckquazimagenskakarsomengelegroda. Jaja! Hon e finurlig den där damen.
Efter psykologin skulle vi ha lunch egentligen, men eftersom vi redan hade ätit så satt vi bara o dog i sofforna. Köpte lite godis oxå maha!
Sen hade vi klassråd, inge speciellt... Förutom att dom ska börja ta betalt för mellisen, FEM SPÄNN! Inte mkt, men ändå.. Irriterande ju! Jaja, efter klassrådet hade vi utliv. Men där håller vi på o skriver ett arbete så vi fick gå hem o jobba om vi ville. O det ville alla såklart höhö.. Jag har inte ens börjat med det. Smarto!
När jag kom hem åt jag macka, o sen la jag mej o skulle sova en stund innan vi skulle jobba. Gick inge bra för mina katter dampade i min säng hela tiden. Men fick väl typ en kvarts sömn iaf...
Tog kvart i fem burren ner till centralen, o sen tog vi hel tåget mot södra. Där började slitet, plocka disk, byta papperskorgar, STÄDA TOALETTER osv. Hard work säger jag bara...
Efter jobbet, som vi va klara med kl nio typ, så bjussa pappa på mat på FALAFELKUNGEN! Haha, ägande namn ju. Men de va gotti.. Sen tog vi tåget hem o sen bussen. Va hemma kl elva! O då va jag tvungen o hoppa in i duschen. Höll fan på o somna! O nu sitter jag här, o har suttit här ett tag. Kollar på sex and the city, men funtar på om jag ska slänga mej i sängen.. Låter som en bra idé! Imorn e det temadag i skolan, inte så värst jobbigt. Men på kvällen blir det jobb igen. Suck!
Aja, see ya later alligator....

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback