Asså ÅH, ge mej kolgrillen!

E sjukt hungrig! Kolgrillen skulle sitta som en smäck nu. Har inte käkat de på år typ.. Skulle göra vadsomhelst för det! Det enda jag har ätit idag e godisrester från igår haha.

Igår var de fredag. Och vid nio packade jag ihop mina saker o gick o mötte elina. Vi gick(typ sprang för att hinna)  sen till maxi där vi köpte massa godis o chips. Mmm! Sen så tog vi burren hem till min syrra i bårstabergen. Hon skulle inte vara hemma på hela helgen så vi passade på o kolla på film o så där. Vi kollade först på hostel 2. Den va väl sådär! Ettan va mkt bättre. Höjdpunkten i filmen va när en tjej klipper av snoppen på en gubbe. Shit va vi garva haha! Sen efter de kollade vi på på smällen. Hade redan sett den men elina hade inte. Men hon såg ju inte direkt mkt av den.. Typ en halvtimme in i filmen ser jag att hon har somnat haha. Orkade inte bry mej utan lät henne sova tills filmen va slut höhö. Sen väckte jag henne o då skulle vi typ gå o sova. Då va klockan runt tre! Men istället blev de bara så att vi låg kvar i soffan o snacka om allt möjligt haha. O helt plötsligt va klockan åtta haha:D! Så då gick vi o la oss.. Vaknade klockan fyra idag! Fett skönt o sova :). Sen låg vi bara o kolla på Tv o gjorde ingeting. Vid åtta kom mamma o hämta oss o skjutasde hem elina o sen åkte vi hem. Har inte ätit nåt på hela dan. E aphungrig! Men orkar inte äta en macka lr nåt. Vill ha mat! Varför kan jag inte vara någon mästerkock.. Jaja!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah men johanna ja vila bara ögoneeeen:D:D

2007-11-25 @ 14:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback