I want you to want me.

Ingen skola idag. Jag försovde mej :P! O så blev de att jag bara låg kvar i sängen.. Aja, hade inget speciellt o göra i skolan iaf!
Vaknade sen klockan ett. Åt lite frukost me min kära mor o lillesyster.. Sen hade jag tråkigt så jag satte mej o platta håret. Kul höhö! Sen så fick jag ett ryck o började krusa vilmas hår. Så nu ser hon typ ut som ett monster för igår så ramla hon o skrapa upp hela ansiktet. Klanto haha!
Sen så gjorde jag mej i ordning o tog burren ner till stan. Julia hoppade på oxåå! Sen mötte vi nina vid nancys, o carro o lisa vid hm! Sen gick vi o tog en fika, mysigt :).
Pratade massa minnen o allt, haha! Länge sen, längtar tillbaka ibland :/..
Men vi bestämde iaf att vi skulle gå på nrj in the park på lördag, så de blir kuligt :). Ska förtära lite dricka oxå som lisa sa haha! Annars har jag väl inga direkta planer för helgen. Ska kolla på norasnorans dansuppvisning på lördag oxå. Sötboll :D! Sen på söndag blir de IKEA med mor. Ska köpa alla möbler till mitt rum o resten av de här bajshuset!
Nu ska jag gå o göra klart svenska läxan, kuligt värre! Sen ere top model final, amagaad :D! Ha det bästast ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback