flyttning på g!

Nu sitter jag här hos syster yster o passar lille aaalfons medans alla andra flyttar! Jag, klantarslet själv, har ju stukat foten IGEN. Så nu e min fot som en stor boll höhö. Jag ramlade igår på h&m när jag gick ner för trappan. Asså jag gick helt som vanligt sen så ba vek sej hela foten. Bajs vad ont de gjorde!
Så nu sitter jag här, handikappet själv o tittar på när alla flyttar! Men ska nog försöka hjälpa till lite nu. Alfons börjar skrika på sin mooooder haha.
Planerna inför helgen e filmkväll imorn, och bio på lördag :)! Söndag blir väl o bara slappa.
Imorn e vi lediga oxå så jag tror jag ska ta en tripp upp till sthlm. Själv :)! Skönt o shoppa själv!
Men nu måste jag hjälpa till lite..

Puss, hadet bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback