ännu en helg är över

Japp, det va den helgen det!
Riktigt tråkig helg. Det ända roliga va väl Eurovision Song Contest som va igår..
Uscha! Fattar inte vad det e som händer. Allt bara känns bajs! Kan det inte hända nåt som gör en glad för en gångs skull.

Imorn e det skola igen. Ska hämta ut biljetterna till the wave oxå :). Kuligt värre! Längtar verkligen efter att bara dansa järnet!
Jag hoppas verkligen på en resa i sommar. Visste på nåt sätt att det skulle bli såhär. Men man kan väl alltid hoppas!

Adjö

Varför blir det alltid såhär?
Fattar inte vad som har hänt!
Varför kan du aldrig säga sanningen?
Jag själv gör det bara värre!
Varför kan jag aldrig fatta att det aldrig kmr bli som förr?
Jag kan lika gärna ge upp!

Kommentarer
Postat av: E.

jaa de zka bli kuliiiit o dansa abriii:D
Jaaa ja hoppas oxå vafan, asså men ja e fattilappen el mami är de, de e därför hon vill veta prise t men då måste vi lixom kolla nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:D

2007-05-13 @ 22:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback