Torsdag.

Idag va det en konstig dag i skolan. Vi skulle ju bara ha naturkunskap o sen skulle vi till scaniarinken o titta på hockey. Men sen när vi frågar gunilla i luckan om man va TVUNGEN o gå.. Så sa hon att man kunde stanna kvar i skolan lr åka hem o plugga oxå.
Så vi slutade vid 9.20 :D. Men så kom jag på att det va pannkaka idag i skolan. O jag vägrade missa de för de e väldigt sällan den chansen kmr haha. Så jag,nina o cilla stanna kvar i typ 1½ timme o gjorde ingeting..Satt o kolla på massa klipp på youtube o sen dampade lite. Cilla gjorde masken :D haha! Yeeah!
Sen så åt vi massa pannkakor o sen så begav vi oss hemmåt. Men så tänkte vi att idag kan vi ju gå till maren o mysa lite i solen. Men då säger nina att hon tkr de e för kallt, hon e lite mysko den där kisen. De va lixom strålande sol o inte ett moln på himmlen. Jaja! Hon vill väl inte va me oss haha..
Men så satte jag mej på min kära buss o åkte hem. Väl hemma la jag mej helt död o kolla på tv o somnade efter 5 min :D. Sov  till två så nu e jag utvilad :).

Hejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback