nothing compares to you

Äntligen fredag.. Skönt! Kom nyss ut från duschen, så nu luktar jag gott som en sommaräng haha:D.

Idag va det en vanlig skoldag, lr vanlig o vanlig. Började fem i tio o hade matte. Hade vikarie så de blev inte så mkt gjort :). Sen så åkte vi till nancy's o käka, sen åkte vi till bollhallen. Vi skulle bowla på gympan :D. Haha! De va kuligt.. Självklart så vann jaaag, mästerbowlaren:D! Sen fick vi sluta vid ett, skönit. Så traska vi iväg till bussen...Men precis när vi va framme vid busshållsplatsen så ska jag kolla så att jag har mitt busskort. Men de hade jag inte.. O jag fick värsta paniken o kollade igenom alla fickor o allt men hittade de inte. Så jag fick springa tillbaka hela vägen o så hittade jag de :). De va turis! Sen så sprang jag tillbaka o så tog vi bussen till centralen o sen bussen hem.

Vad händer idag då :/? Ååh, kmr bli ännu en tråkfredag... Vad ska man hitta på i den här staaaan?! Jaja, ni kan ju alltid ringa om det händer nåt kuligt..

Ciaao

Kommentarer
Postat av: elliiiiiiiz

meeeh johannaaaa du kna inre bli som eliiina juuue:Dhhah tappar ditt burre kort hela tiden;)haha
MEN NEHEEE HATAR SÖDERTÄLJE!!!

2007-03-23 @ 16:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback