Lillördag

Jaa, lillördag idag haha:D. De känns det inte som..Måste Plugga hela dan o sen så ere inge top model idag :(. Skandal ju.
Idag så började dagen som vanligt med att man gick upp 6.15 o gjorde sej i ordning till skolan. Sen gick hela skoldagen o den va lika seg som alltid. Men det blev mkt skratt haha:D. Power puff pinglorna kan göra den tråkigaste dagen hur kul som helst! Efter skolan tänkte jag, cilla att vi kanske kunde gå till maren o äta glass o sola lite, men neeee nina den bajskorven skulle till sin mormor! Så vi åkte hem.. Cilla skulle göra sina "könsbollar" HAHA:D.
Nu sitter jag här med världens ångest för jag inte har pluggat ett skit på naturkunskapen. Jag fattar verkligen ingeting! Men de e väl sånt man får leva med..Ett ig hit lr dit spelar väl ingen roll! Haha...

Imorn har vi bara naturkunskapsprovet, sen ska vi till scaniarinken o titta på hockey! Hela skolan ska dit.. Man måste ju heja på :P.

Puss&kram


Sometimes I just want to hold you.

Kommentarer
Postat av: elliiiiiiiz

åååh ja vill ossåååå ti skulan;( haha...... abri ja vill köpa glarre:D

2007-03-28 @ 16:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback