i see your true colors shining through

Monday today. Början av veckan uscha!
Som saft så va jag egentligen ledig idag, men jag o min filmgrupp va så smarta att vi filma hela filmen idag så får vi ledigt från typ 3 svenska lektioner sen :D. Skönt!  De va askul o spela in film ju.. Jag va värsta kameramannen. Filmen kmr bli så braa så bra. Kmr få en oscar moahah:D.
Jag hade med mej vilma oxå för hon ville inte gå till dagis o då tänkte jag att jag lika gärna kunde ta me henne. Hihi! Hon va så lycklig så.. När vi kommit hem från skolan o allt så va kl tre ungefär. Både jag o vilma va helt slut. Jag hade bara sovit 3 h inatt :(. Jaja! Men för att inte vilma skulle somna så börja vi baka muffins, som blev klara för några minuter sen:D. Asgoda!
Ska väl ägna resten av min kära måndag till o plugga, uscha! Har kommunikationsprov imorn o har inte ens kollat i boken. Bra där! Jaja, de går som de går:). Idag ere prison break oxåååå :D! Alla måndagars höjdpunkt moahah.. Love it. Min man e ju me ;D haha.

Farewell<3


GRATTIS JOLINE, 6 ÅR IDAG :D<3
image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback