Fredagen..

Igår fredag va en kulig dag haha. Jag åkte ner på stan o mötte Malin,Tessan o Maria. O sen gick vi till donken..Där mötte vi Ida och Jimmy! Hade lite kul där o sen så tog vi bussen till Rosenlund, till Mickis, vid typ halv åtta. Där va de ju lite jobbiga människor men vad ska man göra ? Sen så kom de lite gamla kamrater haha. De va kul o träffas! Sen så tog alla bussen hem vid typ tjugo över 12 men inte vi för vi skulle GÅ hem till Malin i pershagen haha. Jaja! Men sen så kom jag ihåg att mamma hade sagt, ring om du behöver skjuts, så jag ringde henne kl halv 3 på natten o hon kom o hämta mej,Tessan o Malin : ). Sicken mamma! Men Ida o Jimmy vart kvar hos Mickis :/. Men iaf så skjutsade vi Malin o Tessan till  p-hagen o jag åkte hem till min kära säng!

Nu sitter jag här o funderar på om jag ska ringa Elina. Men jag vet inte om hon sover :P haha. Vill ju inte väcka henni. Nej men fan klockan e snart halv tre så nu får hon ta o pallra sej upp! '

Ha en bra lördag allesammans!
Pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah lille jonis troru ja sova eller:D:D: höhööö

2007-03-05 @ 17:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback