fly me to the moon.

Hejsan hoppsan..

Kollade nyss på american idol haha. Jag förstår inte hur vissa människor kan skämma ut sej sådär. Men de e kul o kolla på maha :D.
Idag e det tisdag. Dagen började med ett dataprov  på morgonen. Gick väl sådär. Sen på engelskan hade vi oxå prov, uscha! Sicken stressdag...
Sen när vi hade naturkunskap ringde min käraste syster fia och frågade om jag ville följa med till skärholmen. Och det ville jag såklart. Så jag tog bussen med tessan och sofie o mötte henne vid hagaberg och så kom mattias o så åkte viiii. När vi väl va framme så märkte jag att jag hade vääärldens skavsår, kunde knappt gå. Så jag köpte ett par nya skor mihi. Kmr slösa alla mina pengar på sommarskor :(.
Men iaf så gick vi där ett tag o sen så åkte vi till badhuset. Ebba skulle ha simtävling o jag hade lovat o komma o kolla. O de gjorde jag såklart :)! Träffade bjilly-malin o fjong-tessan där oxå.. Dom va så söta i sina sss kläder ;D haha!
Sen så åkte vi hem o så kollade jag på desperata hemmafruarnaa :D. Mkt spännande!
Nu så sitter jag här o pratar me alla kuliga kisar på msn haha... Ska väl sussa snart!
Hare bästast..

Adjöken<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback