SOMMARLOV :D!

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN! Nu ere sommarlov :). Kan inte fatta att tiden har gått så fort. Men det är bara bra :P!

I onsdags va de ju avslutning. Det var mysigt:)! Sjöng o skratta o så bjöds vi på glass mihi.. Hela avslutningen tog typ en halvtimma. Sen så gick jag, maria nina o cilla ner på stan o tog en fika :) o köpte lite blommor o sådär.
Senare på kvällen så blev de grillning o dricka i nykvarn. Therese o christoffer va husvakt så de va perfekt :)!
Jag o cilla tog burren till nykvarn o va helt lost haha, men sen så hittade vi malin,therese o maria vid centrum. Vi köpte lite smått o gott till kvällen sen så tog vi en prommis till huset.
Där började vi grilla o senare kom marcus o jens! Sen så började de spöregna men som tur va så fanns de tak på deras veranda..Så vi slapp bli blöta hihi! När vi blidde utråkade så lekte vi lite kurragömma o försökte skrämma cilla o marcus men vi misslyckades! Haha..
När klockan blev ett så tog jag,cilla o maria burren till centan höhö. Sen så gick vi till våra bussar o skulle åka hem..Men så gick ingen  buss:(. Så maria tog taxi hem o jag o cilla gick hem i regnet! Haha, men de va mysigt iaf :). Råkade trampa i värsta vattenpölen så de ba splasha upp på hela mej mahah..
Tack för en mysig kväll allihopa :)!
 
Igår va jag helt död! Låg bara hemma o hade ont i huvet. Idag har jag städat mitt rum o varit duktig mihi :)! O nu ska jag följa me mamma o hämta joline o liam.. Ikväll har jag ingen aning om va som händer!

PUSSEN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback