Midsommar!

Så va misommar över.. Nu går vi mot mörkare tider! USCH!
På midsommarafton va hela familjen ute i Hölö som vanligt.. Har varit där varenda midsommar sen man va liten. Vi dansade lite o tog lotter o fika o sådär. Mkt mysigt! De ända som va dåligt va de jävla pissvädret... Men de e väl ingen svensk midsommar utan lite regn. Efter Hölö åkte vi o grillade massa gott o åt god mat.. O självklart jordgubbar o glass :). Gotti! Sen vid nio åkte jag o elina till maria där tessan,christoffer o marcus befann sej. Så satt vi där o uggla lite. Sen tog vi bussen ner till stan vid typ 12-1 o sen åkte alla tillbaka till maria förutom jag o elina. Vi gick en tur på ödestan i spöregnet haha.. Sen vid typ 3 smsar therese o säger att de e efterfest hos marias kusin.. Så vi gick dit! Ojoj vilket party haha.. Nee men jag satt i soffan o läste klick o marcus sov. Så de va riktigt festligt haha.
Sen tog dom en taxi hem o jag o elina gick ner på stan o tog nattburren hem till mej o åt lite macka o sådära. Somnade runt halv sju o vaknade klockan 16. Såååå skönt :)!

Igår så sov man ju bort hela dagen.. Men det gjorde ju inget för det spöregna ju hela dan! Jag o elina fetta oss me donken o kollade på tv hela dan. Sen skjutsade vi hem elina o jag o mamma åkte o hyrde film. Jag hyrde She's the man, You, me, and dupree o nacho libre. Så när jag kom hem ringde jag elina igen o frågade om hon villa komma o göra mej sällskap o titta på film. O de ville hon! Så jag cyklade o mötte henne sen så gick vi hem o tittade på filmerna... Haha nacho libre va ju fan sjuk! Men rolig som fan.. Dom andra filmerna va oxå braiga!

Idag vaknade jag vid två.. Dammsög hela mitt rum o städade lite o sådär! O nu sitter jag här o väntar på systeryster.. Ska ta kort på henne för hon ska söka in till snygg naken! Fråga mej inte varför. Hon vill bara ha gratis kläder säkert moahahah!
Jaja, ska lyssna på lite musik nu hihi...

Puss på er!

Bilder från midsommar

image80

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Jag måste bara säga; Guud så söt bild du har på bebin med blomkrans! Jättesöt ;D Har du tagit den själv?? Kram Jen ;)
ps svara gärna i min blogg så jag hittar svaret x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback