Johanna loves Grönalund

Jag vill att Grönalund ska bli mitt nya hem!! Jag älskar KARUSELLER<3
Va där igår med några av tjejorna, malin,maria och therese! Vi tog tolv tåget mot sthlm o sen mötte jag min kära pappa o fick låna hans grönalundskort sen va det t-banan mot slussen o sen djurgårdsfärgan till GRÖNAN :D. Första karusellen blidde popexpressen. Tvingade med maria mohaha! Sen blev de ett antal till karuseller o sen käkade vi lite.. O så gick vi o tog lotter bara sådär! Så delade jag, malin o tessan på en bricka. Så vann vi en stor marabou mahaha. GOTT! Sen fortsatte vi åka  massa karuseller.. Eller jag o malin gjorde! Maria o tessan tog de lite lugnt för de blev lite snurrigt för dom. Efter ett tag åkte dom hem, vid nio tiden nån gång. Men jag o malin stanna kvar o åkte massa mer karuseller mahaha. Fan vad jag älskar grönalund!! Sen när vi skulle åka popexpressen en sista gång så va de nån som hade spytt :(. Så vi fick vänta aslänge innan vi fick åka! Efter de gick vi o tog lite lotter.. Men vann ingeting! Sen springer vi till båten som tajmar oss perfekt.. De va asmysigt o åka båten när de hade blivit lite mörkt. O vädret va helt underbart! Va fan som o va utomlands.
Efter båtfärden tog vi tunnelbanan o sen tåget hem. Kom hem o åt en choklad o somna som en stock!
Tack för en myyyyyyyyycket härlig dag/kväll tjejer <3

Idag vaknade jag me pissont i halsen o täppt i näsan. FAN! Jag orkar inte vara förkyld.. Har bara slappat o tagit de lungan idag. Men ska fråga mammi om vi kan åka nån stans kul haha.. Typ kungens kurva lr nåt haha!
Ha en bra tisdag allesammans.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: maria

ja ni gjorde så min säng var i gunging under nattens gång
=( haha men det var riktigt kul haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback