Mamma mia!

Kom typ nyss hem från stan! Va med elina o kikade runt lite. Hon skulle hämta sitt leg! Efter det kikade vi runt lite o hittade lite smått o gott. Hade inge pengar men såg sen att tjejen som köpte mina lyle&scott tröjor hade satt in pengarna o då blidde jag happy för då kunde jag shoppa. Så vi satte oss på Nancy's o åt gotti. Sen tog vi en runda till på stan o jag köpte en tub-topp från hm, och en vit vanligt t-shirt! Sen en hårklämma o ILL rosa nagellack:D. Efter det så gick vi till burrarna men klockan va bara sju o vi fick damp! Orkade inte åka hem. Så vi bestämde att vi skulle åka hem, äta mat o sen åka tillbaka för o sätta oss på tåget o bara sitta haha. De blidde en jätte läskig bussfärd hem. Jag satt vid en sån där fyrgrejs som man sitter mittemot varandra. Så kmr det en fettogubbe o sätter sej mittemot mej. Så sätter jag på min mp3 o efter ett tagtyp viftar han o säger att jag ska sänka oljudet. Jag ba "du kan väl sätta dej nån annan stans". Han ba "NEJ DE TÄNKER JAG INTE" o typ tar upp knytnäven mot mej! Fan va rädd jag blev. Jag ba skrek "jag ska sänka" så gick jag därifrån o satte mej nån annan stans. Jävla psykfettogubbe! Gå o dö nånstans.. Jaja nu sitter jag här iaf o väntar på att kl ska bli kvart över för då går burren! Nu har vi äntligen en soffa i vardagsrummet haha! De blev jätte finit :).
Men ha en trevlig regnmåndag allesammans!

Puss

Kommentarer
Postat av: e.

eeeeeh aa tjovkis gubbe ska döda honom!!!!

2007-07-24 @ 00:42:33
Postat av: Tessan

då har vi rosa nagellack båda tvåå.. =) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback