baksmälla

Jaa rubriken säger väl allt! I torsdags fyllde ju elina 18 år. Så då åkte vi upp till sthlm till min pappas lägenhet. Han va inte hemma asså! Sen så gjorde vi mat (kyckling,ris o tzatisiki) vad annars haha ;D. Sen började vi dricka lite smått. Sen efter ett tag va de kaos i mitt huve haha. Pratade om ett o annat! Sen tog vi tunnelbanan till centrum o gick runt där o hade trevligt. Kom hem kl 4, men somnade kl 7! Sen skulle vi upp 11... Asså jag lovar er, JAG HAR ALDRIG MÅTT SÅ DÅLIGT I HELA MITT LIV! Fyfan va bakis jag va de e inte sant..Spydde ett antal ggr! Sen skulle vi ju hem o beställa rresan o allt de där. Skulle möta våra mödrar kl ett! Men både jag o elina bara satt vi matbordet o glodde in i väggen. Haha! Shit asså.. Sen tänkte vi att fan vi kan ju inte åka tåget hem! Kul o sitta o spy o ha sej där. Så jag ringde min kära mamma o fråga om hon kunde komma o hämta oss om vi betalade bensinen! O de kunde hon :D. Tacka gudarna för det!
Efter en extremt jobbig bilfärd till södertälje så parkerade vi utanför ticket o där inne väntade elinas mamma. Som två zoombies stod vi där o ba höll med om allt dom sa haha. De blidde en resa till turkiet, alanya, två veckor. Vi åker den 8 augsti :D. Helt själva bara jag o elina! Shit va kul vi ska ha :D.
När jag kom hem till min efterlängtade säng så la jag mej o försökte sova. Gick inte så bra! Efter ett tag kände jag hur illamåendet kom tillbaka så aa.. Behöver väl inte berätta några detaljer haha!
Så igår låg jag mest o bara va död. Passar väl eftersom de va fredag den 13 höhö. Åt inte på hela dan! Åt en persika kl halv ett  :)..

Men idag e det en annan dag o nu mår jag prima ballerina :). Har precis fixat lite o städat i rummet o kom nyss ut ur duschen! Ikväll blire lite myspys hos malin me tjejerna. Länge sen vi sågs!

Adjö!


 VÅRAN BERÖMDA TZATSIKI HAHA. Som inte va liiiiiiiite stark! De gula e vitlöken om ni undrar!
image106

Kommentarer
Postat av: ellizz

hahaha jaduuu de blir en minnesvääääärd 18 års dag USCH hahah:D, men i turkieeeet ååååååh ja längrat:D:D <3<3<3

Postat av: maria

haha fullisaar :D

2007-07-14 @ 23:22:24
URL: http://mariaorre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback