The pursuit of happyness

Kollade precis klart på den. Den var faktist rätt bra! Grät lite oxå haha. Som vanligt. Gråter fan alltid när jag kollar på sånna filmer.
Men den fick en o tänka till lite. Att man ska vara glad för det man har och inte klaga på småsaker. Det finns dom som har det så mycket värre.
Will Smith och hans son var med. Världens sötaste unge! Ville bara äta upp han :). Nu sitter jag o kollar på Jay Leno show. Lär ju vara ett tag kvar innan jag hoppar i säng. Är inte särskilt trött. Men ska typ upp tidigt imorn ( 12-13 ) och möta syrran på stan. Fixa dricka till kvällen o så! Höhö.
Men sov så gott allihopa.

Natti!
image173

Kommentarer
Postat av: Therese

Den filmen är galet bra!! Jag kunde inte heller hålla tillbaka tårarna när jag såg den :)

Kram
/Theresan

Postat av: maria

JAA den e as braaa jag har också sett den =)
jag grät haha :P

2007-12-08 @ 09:13:06
URL: http://Mariaorre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback