sometimes I wish I could act like a boy

Hela den här dagen har bara varit grrr. Allt var grr! Förutom cameltoens äckliga cameltoe.. Jag dog!
Men iaf, på svenskan jobbade jag lite grann. Sen berättade jag om flygande snoppar för cilla och nina. Mm, trevligt! Seeen kom jag o nina på den briljanta idén att vi skulle åka till nancy's o käka lurre. Alla tyckte det var en superidé så vi satte oss på tåget o rulla iväg.
Väl på nancy's satt alla rätt tysta. Låt maten tysta mun, brukar man väl säga haha. Och jag va så fett hungrig så nancy's mackan gjorde så jag kom till himlen för en stund! Men sen kom jag ner när jag insåg hur äckligt mätt jag va. Ville bara spy på nån!
Men efter lurren traska vi vidare till tåget. Kom till skolan! Hade natur&friluftsliv. Kollade på nån jävla klimat film som typ gjorde mej nersövd. Gjorde fina tattooos på cilla o nina. Haha!
Efter det vare darre för förskola.. Där gick vi igenom dom uppgifterna vi fick förra ggn o sen kollade vi på film. Fick sluta en haltimme tidigare, alltså kvart i fyra! Sen tog vi tåget, som va försenat som vanligt.. Men jag o cilla hann me burren iaf. Den va så snäll o vänta höhöh! Fett mkt folk oxå. Luktade typ gammal ostbåge. Sen när jag kom hem vid kvart över fyra städade jag upp lite. Sen la jag mej i sängen o kollade på tv. Men mina ögon ville verligen inte vara öppna. Sen vaknade jag för 45 minuter sen :). Sov runt 3½ timma. SÅ SKÖNT! Sova e den bästa sysselsättningne nånsin. Och nu sitter jag här, hungrig som en gnu eftersom ingen väckte mej till maten. Damp! Snart ere prison oxå. Mm GRR! Ännu mera grr är att vi är lediga imorn. Åh vad jag älskar igelstaviken ibland. Ska ner på stan då med elaaajna. Ska lämna in våra engångskameror från turkiet. Haha jaa jag vet typ 93024029 år sena.. Ska oxå kolla juklappar. De e ju fan typ tre fucking veckor kvar till julafton. Oh mamma!
Men jag tror jag sätter punkt här för jag vet inte vad jag skriver.

Puss&knull i en fucking kastrull (inte jag som kom på o skriva så, det va PEDDOCILLA)


Kommentarer
Postat av: E.e

svettig bainaldorputt, de börkjar nuuu, jånas ja vet att du kollar in bailandooo aset:D:D:D jahahah

Postat av: ingo

hej hej syster...hur mår du? här hemma e alla sjuka...hahahaha mattias va magsjuk på sitt jobb han sprnag där ute hela natten hahahahahha fy fan va kul! nora har spytt ner hela soffan...nice.....har gjort några prov ex på inbjudan som du ska få se....älskar dig puss

2007-12-04 @ 18:16:07
Postat av: Cilla

Vadå peddo haha..e de en grr dag så e de;):P

2007-12-05 @ 00:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback