Seg lördag

Idag vaknade man klockan 16! Det var såå skönt o sova. Jag låg i sängen säkert en timma efter jag vaknat oxå. Kollade på peking express finalen. Men efter det tvingade jag mej upp. Mitt rum såg ut som ett bombnedslag, och det gör det fortfarande. Det ligger julklappar och julklapps papper i hela rummet. Sen känner jag mej som quaziemodo i ryggen för jag har suttit o slagit in resten av julklapparna idag. Men nu e allt inslaget... Tror jag!
Det är i princip vad jag har gjort idag. Slagit in julklappar! Kollade klart på elf för en halvtimme sen. Så jävla bra haha. Älskar will ferrel! Nu sitter jag o kollar på saturday night live, där de e will ferrel special höhö.

Nu är det bara typ en dag kvar till julafton. Shit vad snabbt det går! Och på tisdag kanske det blir utgång. Får se vad linda har o säga. Sen på onsdag blir det sthlm o mellandagsrean. Sen är det ju redan nyårsafton på måndagen. Och den stora frågan är... VAD SKA JAG HA PÅ MEJ? Måste hitta nåt på onsdag. Annars är jag deadmeat!
Nu ska jag kolla klart på saturday night live o sen kanske sätta på nån film.

God jul på er!

Kommentarer
Postat av: E.

segis lördis jaaa! aa snart äree julis!, klart du hittar nått på ons!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback