Saturday


Idag vaknade jag runt halv fyra. Kunde inte somna igår. Somnade vid fem.
Vaknade iaf av att elin ringde o sa att pappa skulle komma till södertälje. Så alla skulle hem till elin o typ "fira jul" igen. Fick lite smått o gott, o sen pengar. Kom hem igen vid sex och åt o sådär. Nu sitter jag här o kollar på "My super sweet 16, the movie" på MTV. Den suger haha! Men det finns inte mkt annat o kolla på.
Nu ere bara en dag kvar till nyår. Fan vad jag längtar! Det ska bli så kul o få mysa med mina sötbollar igen. Saknar dom massor!
Ha en trevlig lördagkväll allihop..

Adjöken!

Det är så irriterande när en sak sätter sej i hjärnan och aldrig försvinner. Jag känner mej helt tom!
Vet fan inte hur jag ska göra, vad jag ska göra eller om jag ska göra det.
Det enda jag vill är att allt ska bli bra igen. Hur ska jag annars kunna överleva?
Men jag blev bara så sjukt besviken på det du sa.

Kommentarer
Postat av: maria

saknar också dig Johanna :D
på måndag på måndag :D

Postat av: E.

ja förstår dej! :(

2007-12-29 @ 20:01:19
URL: http://elinaheikkila.blogg.se
Postat av: Anonym

haha tack johanna! det ville jag inte passa som heller..:)
så det var snällt sagt utav dig. :) snart ses vi gumms :D pusspuss

2007-12-30 @ 19:30:05
Postat av: maria

ouhlalla ;) säzzy gööörl du kommer vara då :D

2007-12-30 @ 20:22:00
URL: http://Mariaorre.blogg.se
Postat av: Therese

oj. det var jag som skrev om det där att det var snällt av dig att jag inte passade som plastdocka :Phaha

2007-12-30 @ 20:49:51
URL: http://Theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback