Lucia!

Idag va man i skolan som vanligt. Det var världens julstämning i skolan. Dom stod i korridoren o baka pepparkakor o lussebullar. Bjöd på glögg o spelade julmusik i matsalen. Mysigt! Nina vart helt hypad av alla lussebullar hon snodde. Typ 6 st haha! Det som hade gjort allt ännu mysigare e lite snö. Vart e den?
Jaja, hade först historia 3 h. Blev ett litet avbrott när luciatåget smög in på lektionen o sjöng så vackert för oss mihi. Redan lucia lixom, shit vad tiden går fort.
Sen vare lunch. Risgrynsgröt.. Dom slog på stort med julstämningen! Men jag köpte en macka ist. Hatar gröt. Sen hade vi psykologi där vi kollade på film. Såg på boys don't cry. Har redan sett den o den e faktist rätt bra!
Sen var de dags för religion och prov. Det gick väl rätt bra! Ett g tror jag iaf..
Efter religionen vare ju tänkt att vi skulle ha matteprov, men ist hade vi lite repetitioner eftersom ghada ansåg att vi inte var redo för prov än. Så det blir på onsdag ist! Och håll i er nu, jag börjar faktist fatta ekvationer. Det trodde jag aldrig. Så nu hoppas jag verkligen på ett G i det, annars vet jag inte vad jag gör.
Efter matten åkte vi hemmåt. När jag kom hem åt jag en panpizza o gick o la mej o sov. Vaknade sex.. Kollade igenom skolkatalogen :D. Sen vare matdags. Godaste maten.. Kyckling, ris o tzatsiki! Mmmmm..
Sen gick jag o duscha. Måste duscha i källaren nu, för våran andra dusch funkar fortfarande inte. Och den kmr inte göra det förns typ i vår då vi ska renovera baddrummet. Menmen, huvudsaken är att man kan duscha.
Nu sitter jag här o ska läsa lite bloggar. Sen ska jag väl kolla på tv! Hoppas ni har haft en mysig lucia allihop :).

Puss&Kram!

image178

Kommentarer
Postat av: maria

JOHANNA DET SNÖADE FAKTISKT PÅ KVÄLLEN :O när jag körde så snöade de hehe :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback