Lölölöördag!

Japp. Nu var det lördag igen! Dagen började med en tripp till torekällberget. Där tittade vi på lille vilma som hade julkonsert och dansade. Jätte duktig va hon:)! Sen vid tre åkte vi hemmåt. Efteer ett tag hoppade jag in i durren o så. Sen så när jag satt o plattade håret så ser jag en spindel krypa över bordet. Och jag hatar spindlar mer än allt annat. Så jag slänger plattången o hoppar upp ur stolen. Sen skriker jag som en galning på mamma så hon får döda den. O de gjorde hon :)! Vet inte hur jag ska klara att bo själv sen. Vem ska döda mina spindlar?
Jaja, nog pratat om äckelspindlar. Nu sitter jag här o väntar på att tiden ska gå. Om ett tag ska jag klä på mej o fixa mej. Sen bär det av mot gnesta med tjejorna! Mysigt o göra nåt alla igen. Länge sen ju.
Men ska väl börja lite smått o göra mej i ordning. Ha det bra!

Puss!

Idag fyller världens bästa morfar 73 år! GRATTIS BÄSTASTE MOFFA SONNY ♥


Kommentarer
Postat av: E.

haha jånas de e bara o stänga något snabbt på spindeln! fattaru vällis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback