Jullov

Åh, finally! DET ÄR JULLOV. Känns som det är väldigt behövligt just nu. Så skönt med en paus från skolan!!
Dagen började som vanligt med historia. Kollade lite filmer om kalla kriget o så gjorde vi inte så mkt mer. Sen vare lunch, o sen hade vi psykologi. Där kollade vi oxå på film, ett päron till farsa firar jul. Den e kul höhö!
Sen hade vi religion. Fick tillbaka islamprovet. Fick VG :)! Det är jag mucho nöjd med.
Sen kom nora till skolan. Ja, hon va ju sej själv. Garva åt allt och alla o pratade om kiss o bajs. Inte så stor skillnad på mina konversationer med henne jämfört med mina andra kompanjoner. Mkt kiss o bajs där med!
Kl 15 vare dags för avslutning. Höll på i typ 45 minuter. Sen åkte jag elina, o nora ner på stan o fika på nancy's. Gotti! Träffa julia oxå :).
Kl typ sju träffade jag mamma o elin på stan. O dom skulle precis åka hemmåt, så jag o elina joinade. Sen tog vi en tripp till maxi. Jag o elina traska runt där o va allmänt cp. Haha! Sen följde hon med mej hemmus. Kollade på spice girls official reunion. Vi fick värsta flashbacks. Alla jävla konserter vi hade med amanda&emma. Shit! Gamla tider det där. Men aa, skulle fan vilja gå på deras konsert om dom kmr till sverige. Bara för att lixom :)! Dom va verkligen minet IDOLER när jag va liten. Va typ besatt! Hade allt man kan tänka sej i spice girls haha.
Efter det satt vi o snacka lite, sen kom vi på att vi va hungriga. Så vi drog till donken o käka. Satt där till kvart i tolv. Sen tog vi burren hem!
Nu sitter jag här o har ont i fötterna. Imorn måste jag upp tidigt!! Kl halv tio, bara för jag mååååste följa med mamma o julhandla, för jag måste till skärholmen o kolla klänning OCH julis till elina. Suck! Det blir nog en mammatrosa iaf...
Jaja, men nu ska jag njuta av mitt jullov o hoppas ni oxå gör det :). Sov så gott!

Puss och God jul



Haha, fan va skön!

Kommentarer
Postat av: Therese

skulle springa till bussen. men sen när jag kom upp så insåg jag att den redan hade gått. och sen gick jag hem. är jag inte duktig??
Brilly skulle med tåget ju..

Postat av: E.

snobbi jaaa spice girl i mitt hjärtaa:D:D:D.. höhö ja ahr köpiiit till dejis:D

2007-12-21 @ 15:25:57
URL: http://elinaheikkila.blogg.se
Postat av: Cilla

Hahah vilken skön unge, jag dööör haha:D

2007-12-21 @ 17:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback