Julklappsshopping

Idag har det varit en skönig dag. Började med tom tits vid elva. Frågade lite om anläggningen o sådär. Sen så åt vi lunch på nancy's. Har nog aldrig ätit sådär snabbt nångång där haha! Va tvungna o va klara på en halvtimme. Sen traska jag o nina vidare till tåget o lämnde cillis på stan :). Vi mötte maria o hoppa på tåget till skolan. Där var det dags för matte prov.
Det gick väl sådär. Om jag inte får g på det provet vet jag inte vart jag tar vägen. Bara att hålla tummarna!! Efter provet letade jag rätt på gunnis o frågade om det var okej att nora följde med på julavslutningen imorn. För fia o mattias skulle iväg o shoppa julisar, så dom ville inte ha med sej snoran :P. Och gunnis svar blev "sjääääälvklart" haha.
Sen åkte vi med kvart i två tåget. På centralen kom mamma o elin o hämta mej o sen åkte vi o hämta linda o packet. Sen bar det av till el giganten, rusta o det där! Hittade lite julklappar. Sen åkte vi till kungens kurva. Hittade julisar där med. Sist blev det toysrus! Sen bar det hemmåt. Alla ungar somnade i bilen haha. Fick ha en tjockisvilma på mej hela vägen hem.. Sen åkte vi till leksaksaffären i weda. Snackade lite me marius höhö..
Sen så skjutsade vi hem elin o linda o sen så åkte vi vidare till coop och maxi. Där mötte vi jocke o köpte julgran :D. Den va väldans fin hihi! Sen gick vi in på coop o småhandla lite. Fick två par stövlar i julklapp av jocke. Det va 70% på typ alla skor. Så det blev 210 kr för båda paren :o. Vadå kap!!! Så jag vart överlycklig... Sen köpte jag även ett par nya strumpisar, mina e hål i på tån höhö. Sen gick vi vidare till maxi, där hitta jag julklapp till vilma. Så nu har jag köpt till alla förutom elina. VAD VILL DU HA DITT OLLON??
Men sen så åkte vi hemmåt igen... Har precis ätit mat o sitter o kollar på bonde söker fru :). Efter det ska jag hoppa in i duschen o sen blir det tvn.
Imorn e det avslutning! OH YEAH.. Nån som har lust o ta en fika efter med mej o nora :)?

Puss o kraaaooom..


Kommentarer
Postat av: maria

JAG VET VAD LIAM SKA FÅÅ :D:DD:D HAHA :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback