Ekvationer

Idag vare dags för skola igen. Jag kunde inte somna igår. Tog fler timmar innan jag tillslut somnade. Det var typ runt tre. Så jag va ju trött som ett fishål i morse när klockan ringde. Att vi hade matte nationella direkt på morgonen gjorde ju inte att skolan lockade mer.
Va cpnervös inför nationella. Men jag gjorde allt jag kunde. Skrev på alla frågor! Nu ere bara o hoppas på det bästa. Andra delen har vi på tisdag nästa vecka. Då är det den svåra delen! Mamma mia...
Efter nationella hade vi matte repetition ist för samhälle. Sen var det lunchdags.. Va inte så hungrig. De va spyfisk o den såg inte så lockande ut...
Efter lunchen hade vi gunnis. Gick igenom våra "påhittade" fritidsanläggningar.. Sen fick vi en ny uppgift. Vi ska undersöka olika fritidsanläggningar här i Södertälje. Kuul höhöhö..
Sista lektionen va matte... IGEN! Usch vilken mattedag.. Men iaf, på den lektionen berättade hon vilka som hade typ klarat alla prov o sådär. O så fick vi tillbaka våra prov som vi gjorde förra veckan. Om kordinatsystem.. O gissa vad jag fick!! JAG FICK G :D. Asså jag blev så glad så jag visste inte vart jag skulle ta vägen haha. Trodde verkligen inte jag skulle klara det. Men måste fortfarande göra kompletteringsuppgifter för jag klarade ju aldrig ekvationsprovet. Så nu sitter jag o försöker fatta det. Men det går inte! Det spelar ingen roll hur många ggr nån förklarar det för mej.. Jag fattar ändå inte. Åh, varför kan man inte vara värsta snillet!
Efter skolan tog jag, cilla o nina en nancy's. Jag firade mitt G haha! Sen runt tre så åkte vi hemmåt. När jag kom hem la jag mej o sov, o vaknade igen vid sex av att maten va klar.

Ne nu ska jag sluta skriva. Blev bara massa matteprat. Tråkigt o läsa om ju höhö!
Skriver kanske igen senare..

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback