Donken<3

Kom nyss hem från ferren i Gnesta. Va hos co. De va mkt trevligt! Härligt folk, men mycket skumt folk oxå höhö. Sista tåget hem gick 12.17. Jag mfl ville stanna kvar.. Men de blev tillslut så att vi åkte hem. Va apsur på tåget. Bara allmänt irriterad. Men jaja! Ringde mamma eftersom hon sa att jag skulle ringa o kolla om hon va vaken när jag va påväg hem. O eftersom hon e världens bästa mamma så kom hon o hämta mej på centralen. Vilma va med oxå. Hon hade vaknat när mamma hade gått.  Tvingade henne o åka till donken o köpa mat till mej oxå. Och som jag sa förut, hon e ju världens bästa mamma så de va klart att hon gjorde det. Ringde elina i bilen medans mamma sprang in o handla. Haha dampade lite! Sen tillslut kom mamma o då bar det av hemmåt. Så nu kom jag hem för några minuter sen. Har typ redan käkat upp maten! Fan va hungrig jag va! Elena e lite avis höhöhöhöh...
Meeeen jaja, nu ska jag kolla bridezillas till jag somnar. O de lär vara snart! GODNATT


Kommentarer
Postat av: Tessan

haha.. tack så mycket själv!! :)
bästa..

Postat av: Tessan

ville också ha donken juuu!! taaaskig..

2007-12-02 @ 10:42:35
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: E.e

hahah eh svar ja de var jag, men vart tog du vägen du måste somnat inatt haha

2007-12-02 @ 15:30:17
URL: http://elinaheikkila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback