30 december

Jahapp, då sitter man här med en död kissemiss i knät. Hon sover som en stock och är helt slapp haha. Hon ligger med huvet på min arm, så när jag skriver rörs hel huvet. Men hon bryr sej inte haha! Söt..
Kollade precis klart på miami ink för en stund sen. Och innan det var det ju one tree hill :)! Mucho gooodie programisar.. Nu sitter jag här o ska snart börja med mina naglar höhö. Det blir guldnagellack... Det är ju ändå nyår imorn :D! Så ska börja fila o ha mej nu. Snart så börjar ju "min stora kärlek" på trean. Och den måste man ju se. Tror inte jag har sett den faktist! Så det är ju typ "planerna" för kvällen. Ladda upp sej inför nyår som ska bli så bra med mina tjejor..

Adjöken!

image183

Kommentarer
Postat av: Therese

längtar tills i morgon ! :D:D "min stora kärlek" är faktiskt bra.. :D jag har den hemma :D:D:D

Postat av: maria

alltså vi kommer va bra bättre bäst =)

2007-12-30 @ 20:54:35
URL: http://Mariaorre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback