Helgen

Så var helgen över. Sicken bajshelg!
I fredags hade jag planerat att bara vara hemma... Men så skickar elina ett sms kl 20 att de ska tältas o drickas ute vid måsnarn o vi skulle dit! Så jag slängde i mej mat o hoppade in i duschen o sådära. Fick skjuts dit o sen började allt! Alla blev fulla o glada.. Vissa lite för fulla! Åkte hem runt 2 tror jag? Satt i bagageluckan som en ihoptryckt sill. Lämnades av nånstans i hovsjö. Helt jävla lost! Men jag o elina började iaf traska åt de hållet jag trodde va västergård. Efter ett tag kmr vi fram till värsta gängen me turkar. Asså vuxna, dom hade typ nån fest lr nåt! Så frågade jag åt vilket håll västergård låg. O dom såg väl att vi inte va i de bästa skicket så dom skjutsade oss till min busshållsplats. O elina hade glömt sin väska i bilen med ALLTING i.. Inte bra! Jag försökte få henne o sova hos mej men hon ville inte de hon ville hem. Så jag skulle ringa en taxi! De gick ju inte så bra, kunde inte nummret! TRÖG.. Jaja! Men stannade en bil o skulle fråga om nr men dom erbjöd sej o skjutsa hem henne. De va ett äldre par så de va chill.. Jag kom hem käkade baguette me aioli! MUMS! Sen somnade jag..

Lördag skulle vi ut på krogen egentligen.. Men eftersom elina fortfarande inte hade fått tillbaka sin väska så va hon inte på G. O jag ville inte ut utan henne... Så jag stannade hemma! Hyrde lite filmer. Såg pledge this, the break up, save the last dance 2 och united 93! Efter dom filmerna somnade jag gott! De va den lördagen.

På söndagen gjorde jag inte ett piss! Deppade över turkiet typ. Shit vad jag vill TILLBAKA! De e helt sjukt. Man blir fan deprimerad när man tänker på hur kul de va där. Sen kmr man hem till äckel sverige o allt bara vänder! Och att skolan börjar imorn gör ju inte saken bättre. Men de e bara o bita ihop till nästa sommar...

Nu är det måndag o jag har ingen ork till nånting! Bara sitter o glor på tv.. Som inte ens funkar! Sen jag kom hem från turkiet har jag haft kanalerna 1,2,4 och 6!! O vi har fortfarande inte fått tillbaka resten av kanalerna.. DAMP!
Men jag ska väl gå o käka frulle nu... Har fortfarande inte fått bilderna från turkiet! Men några av dom finns på
http://www.elinaheikkila.blogg.se/.. Ska sätta in när jag fått dom!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: E.

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja vill oxå tillbakaaaa, asså orkar inte me de här fucking skiteeen :(:(

2007-08-27 @ 16:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback