ALANYA 2007, dom 2 bästa veckorna i mitt liv!

Då var man hemma igen då. Dom här två veckorna har vart helt UNDERBARA! Går inte ens o beskriva i ord hur jävla kul vi har haft det. Dagarna har bestått av sol,bad o party! O MASSA  MASSA härliga människor.
Resan började ju lite sisådär. För det första så hade jag 7 kg övervikt på min väska haha. Så jag fick betala 350 spänn.
Sen i turkiet när vi väntade på dom på rullbandet så hade ena låset på väskan gått sönder. Men som tur va hade ingeting ramlat ur. Och vi fick inte sitta brevid varandra i planet. Lr vi fick sitta brevid varandra men de va en gång i mellan oss.. Och när vi kom till hotellet så va poolen o allt de där typ aslitet o skuggigt. Så då blidde vi lite sura. Sen va duschen i hotellrummet helt sär. Typ två strålar som spruta! Så de vart ingen superbörjan på resan. Men det gjorde ingeting för resten av resan vart helt sjukt härlig.
Schemat för dagarna såg typ ut så att man vaknade vid halv tio, död som en jävla rumphåla, sen begav man sej till stranden för o pressa lite, sen hem duscha o typ äta nudlar haha! Sen vart de promenad till stan o där började festandet.. Lite drinkar på härligaste baren i alanya, LAMBADA! Blev stammisar där..
Sen in på robin hood o shaka som en galning! Så jävla härligt folk överallt. Haha, vi gjorde grejer som vi sa att vi aldrig skulle göra! Men e man utomlands så e man.
Träffade skönaste killarna sista kvällen. Precis när vi kom ut från robin hood som lökbomber så kom de fram 2 killar som va från östersund. Roligaste människorna jag svär haha! I LOVE MELONS :D. Jag satt me dom helt själv vid lambada medans elina va o snacka me en person. Asså hade typ träningsvärk i magen! Haha.. Sen vid 4 lr nåt så tog vi taxi till deras hotell. Där deras ena killkompis o tjejkompis låg o sov haha! Så kom vi o våldgästade deras rum. Sen satt vi ute på ballen o snackade o sådär. Sen blidde klockan 7 o solen hade gått upp o våran buss gick klockan halv nio från hotellet. Så jag o elina jallade oss som bara den o typ sprang ut ur hotellrummet utan msn lr nåt. DAMP! Men jaja.. Sen började jakten efter en fucking taxi. När man väl ska ha en så finns de ingen! Tillslut så hittade vi en o va hemma vid hotellet halv åtta. Sprang upp till hotellrummet o packa som jävla galningar. Packade på typ 10 minuter. Sen gjorde vi oss klara o allt! Precis när allt va klart så kom burren. Precis på håret haha..
Sen gick bussresan o flygresan som smort. Ingen övervikt på vägen hem:D. Hade typ slängt allt jag kunde! Vid arlanda kom elinas bruuur o hämtade oss o skjutsade hem oss.
Väl hemma åt jag mammas väldigt efterlängtade korvstroganoff med makaroner! GOTT!
Jag e absolut inte brun.. Vissa dagar blidde de inte så mkt solande för man mådde inte prima ballerina dirket. Sen va det molnigt några dagar! Nu har jag skrivit lite om våran underbara resaaaa. Jag vill inget hellre än o åka tillbaka. Men det får bli nästa år! För tillbaka det ska jag.

Snart börjar skolan oxå. Fuck vad tiden har gått snabbt! Men sommarlovet fick iaf ett bra avslut :). Hoppas på o hitta på nåt med tjejorna oxå innan skolan bröjar. Men vi får se hur de blir med den saken! Sätter in bilder från resan när jag fått alla av elina. Nu ska jag gå o packa upp! Kmr börja gråta när jag ser alla grejer jag har sparat. MINNEN!

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: E.

ASSÅ JOHANNA JA MÅSTE FÅ ÅKA DIT NUUUUUU, TILL LAMBADAAAAAAAAAAAA:(:( O ROBIN HOOD :(:(:(

2007-08-23 @ 15:40:20
Postat av: maria

OOHH VÄLKOMMENHEM STUMPAN :D:D
klaart vi ska hitt på någe =)
puss påre !!

Postat av: Tessan

Välkommen hem Johannis :) Nästa år kan vi åka till erat stamställe igen!! :)

2007-08-23 @ 20:47:18
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback