Stressigt!

Idag är det torsdag. Gick inte till skolan idag! Vaknade imorse o mådde piss så jag sjukanmälde mej. Sen la jag mej o sov o vakna ett igen. Mådde mkt bättre då :)!
Så då följde jag me mamma o kolla på en bärbar data som jag ska fååå :)! Hihi.. Sen så kollade vi på massa nya grejor som vi ska ha i huset.. Längtar tills allting e klart fan! Orka bo i ett ruckel...
Sen så har vi ätit mat.. Grillade kyckling :). GOTT!! Nu sitter jag här o gör absolut ingeting.. Mamma o dom åkte o fixa lite i huset. Haha, jag har bara sett det en gång o de e utanpå :P! Jag vill inte inse att jag ska flytta. Har inte ens packat en endaste liten fjärtgrej i mitt rum.. Jaja! De blir väl o stresspacka sen!

Igår va det skärholmen på schemat. Jag, mamma och vilma tog en tur! Hittade typ ingeting:/. Köpte en vit vanlig tröja, en bikini o ett par skor :). Måste köpa en hylla till alla mina skor mahaha! '
Imorn e vi lediga, mkt skönt:D! Ska till sthlm me elin o träffa min kära far som har kommit hem från chile nu. Han e brun som en bajskorv! Fast det e han ju alltid iförsej..

Hare bäst! CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback