soliga stockholm

Idag gick jag upp rätt tidigt! Kl halv elva faktist.. Sen så gjorde jag mej i ordning o hoppade på bussen. Sen kom systeryster elin på. Och så ringde vi o fråga om lille joline ville följa med sina kära mostrar till sthlm. Och det ville hon :).
I sthlm så hittade jag lite grejor. En VÄLDIGT eftersökt alfonsdocka som jag ska ge till sötbollen alfons :). Sen så köpte jag en present till lillesyrran som fyller 6 år nästa vecka :).
Till mej själv köpte jag ett par skor :D, DÖDA MEJ! Sen två klänningar..  Skulle egentligen träffat far min men han jobbade  :/. Skitgubbe!
Nu sitter jag här, o hoppas att elina ska logga in på msn, för hem till mej kan man inte ringa! Båda våra telefoner har fått cpryck så dom funkar inte. O min mobil e mongo den med! Nå fel på comviq lr nåt.. Jaja, ha en härlig fredag allesammans!


Adjö <3

image55

ALFONS :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken supersöt bild :)

Postat av: Emelie

så söt :)

2007-04-30 @ 01:30:00
URL: http://emeliesophia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback