fjärde april.

Idag tvingade jag mej upp till skolan. Även fast jag fortfarande var sjuk! Men det e ju bara 2 dagar så man får stå ut :P. 
Inget speciellt som hände i skolan idag. Lika tråkigt som alltid:/! Men efter skolan så fråga ida om jag hade lust o hänga med till sthlm. O jag hade ju inga andra planer så jag följde me henne:). Vi åkte först hem till ida o hämta hennes pengar i fruängen sen så åkte vi tunnelbanan till sthlm:). Där hjälpte jag henne o hitta en påskoutfit :D haha. Fick vara smakråd! Hon hittade en jätte söt vit klänning o ett par svarta leggins :). Mkt fint! Efter de så åkte vi hem, inget långt besök i sthlm direkt:P! Men ida skulle ju med på elias bandyträning så hon var tvungen att åka hem. 

När jag kom hem så satte jag mej o gjorde klart påskarbetet som ska va inlämnat imoorn. Sen så har jag inte hunnit med så mkt mer :P. Joo ätit mat, de gjorde jag nyss hihi!
Imorn ere sista dan i skolan innan påskloveet. Fan vad skönt det ska bli o va ledig!
Vet inte vad man ska hitta på imorn, kanske skulle göra nåt me tjejorna men vi får se :).

Hejrå, GLAD PÅSK :)
                             

Bara åtta dagar kvar nu :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback